Στη Διεθνή Αγορά μέσω Κίνας η Unibrain


Νέα σύμβαση ύψους 2.1 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ για το 2007 υπέγραψε η Unibrain με την κινέζικη κατασκευαστική εταιρία MacPower.
Η συνεργασία αφορά στις άδειες λογισμικού του προϊόντος iZak, μιας φορητής πολυχρηστικής συσκευής για την αποθήκευση αρχείων πολυμέσων και αναπαραγωγής τους μέσω της τηλεόρασης.
Συγκεκριμένα, η Unibrain παρέχει ολόκληρο το σχεδιαστικό φάκελο του iZak (υλικό, λογισμικό, τεχνογνωσία), καθώς και την εξουσιοδότηση παραγωγής στην Macpower, η οποία "κλωνοποιεί" την τεχνολογία αυτή και παράγει ένα προϊόν προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των πελατών της Macpower, συγκαταλέγονται οι Lacie, Iomega, Logitec, Gtech και PackardBell. Οι εταιρίες αυτές προωθούν στην παγκόσμια καταναλωτική αγορά το "δικό τους" πλέον προϊόν, με το εμπορικό σήμα τους και με τη δύναμη του ονόματός τους.
Η MacPower κερδίζει από την παραγωγή του προϊόντος και η Unibrain απολαμβάνει τα δικαιώματα (άδειες) χρήσης.
Η σύμβαση αυτή είναι ιδιαιτέρως επωφελής για τη Unibrain, καθώς της δίνει τη δυνατότητα να συνεργασθεί με μία ευέλικτη και δυναμική κινέζικη εταιρία και να αναπτυχθεί στη διεθνή αγορά, συμπεριλαμβάνοντας στο πελατολόγιό της κορυφαίες πολυεθνικές.
To μυστικό της Unibrain

Πώς μια αμιγώς ελληνική εταιρία υψηλής τεχνολογίας πουλά ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο, χωρίς να δαπανήσει ούτε ένα ευρώ σε marketing;
Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ελληνικών εταιριών Πληροφορικής, που προσπαθούν να βγουν εκτός συνόρων αναζητώντας προοπτικές ανάπτυξης στη διεθνή αγορά, είναι η αδυναμία τους να ανακαλύψουν το προϊόν ή την υπηρεσία που θα εντυπωσιάσει τους ξένους, είτε με τις δυνατότητές του, είτε με την ανταγωνιστική τιμή του, ή -ακόμα καλύτερα- και με τα δύο.

Τα πέντε βήματα επιτυχίας

Φυσικά, κάτι τέτοιο μόνο απλό δεν είναι... Πέντε κρίσιμοι παράγοντες καθορίζουν την τύχη κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας που στοχεύει στις αγορές του εξωτερικού. Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να καταθέσει μια πρωτοποριακή και καινοτόμο πρόταση, σε κατάλληλο κόστος (από την οικονομική διάσταση συνήθως κρίνονται όλα), την κατάλληλη στιγμή (με το ρυθμό που τρέχουν οι εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας, ακόμα και μία εβδομάδα μετράει), και στον κατάλληλο αποδέκτη (αυτόν που θα έχει τη δύναμη να κάνει γρήγορα την ιδέα πράξη). Αν σε αυτούς τους παράγοντες προστεθεί ο πέμπτος και καταλυτικός (ο προτείνων θα πρέπει να έχει ικανή εμπειρία από δουλειές στο εξωτερικό, ώστε να γνωρίζει τον τρόπο σκέψης τους), δεν είναι να απορεί κανείς που η παρουσία της Ελλάδας στη διεθνή αγορά τεχνολογίας είναι σήμερα τόσο περιορισμένη.
Κι αυτό είναι που κάνει ακόμα πιο σημαντική την πορεία της Unibrain, της ελληνικής εταιρίας υψηλής τεχνολογίας, η οποία το τελευταίο διάστημα κλείνει τη μια μετά την άλλη συμφωνίες συνεργασίας με ισχυρά ονόματα της διεθνούς αγοράς.
Ξεκινώντας την πορεία της το 1986 από το χώρο των ηλεκτρονικών εκδοτικών συστημάτων, στράφηκε γρήγορα στον πολλά υποσχόμενο τομέα των λύσεων ταχείας δικτύωσης σύμφωνα με το πρότυπο 1394 FireWire, για να αναδειχθεί σε μια από τις κορυφαίες εταιρίες του χώρου παγκοσμίως, αναπτύσσοντας έξυπνο λογισμικό και ολοκληρωμένα προϊόντα. Ενεργό μέλος του 1394 Trade Association από το 1997, η Unibrain βρίσκεται πάντα μπροστά στις εξελίξεις: συνεργάζεται (προωθώντας άδειες χρήσης λογισμικού 1394), με κορυφαίες εταιρίες όπως η Texas Instruments, Philips, Siemens, Rockwell Collins, κ.α., διαθέτει προιόντα της στα Apple Stores, και το 2000 ιδρύει θυγατρική εταιρία στη Silicon Valley, για την προώθηση και την υποστήριξη των πωλήσεών της στις Η.Π.Α. Την ίδια χρονιά καταλήγει σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με την Intracom, η οποία ελέγχει σήμερα το 30% των μετοχών της, και το 2001 έγινε η πρώτη εταιρία που εισήχθη στη Νέα Χρηματιστηριακή Αγορά (ΝΕΧΑ) του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Στην υψηλή τεχνολογία η αναζήτηση είναι διαρκής, και ο επόμενος στόχος της Unibrain ήταν ο χώρος των πολυμέσων.
Η πληροφορία μας κατακλύζει - μουσική, ψηφιακές φωτογραφίες, κινηματογραφικές ταινίες, αγαπημένα τηλεοπτικά προγράμματα και σειρές, όλα τα θέλουμε και όλα τα κρατάμε... Τα «προσωπικά» μας δεδομένα αντιστοιχούν πλέον σε δεκάδες Gigabytes!
Η απάντηση της Unibrain ήταν το iZak, μια φορητή πολυχρηστική συσκευή αποθήκευσης και αναπαραγωγής αρχείων πολυμέσων, με ενσωματωμένο σκληρό δίσκο και φιλικό προς το χρήστη λογισμικό, που επιτρέπει το backup για CD και DVD και αναπαραγωγή κατευθείαν στη τηλεόραση.
Το iZak λανσάρεται κατʼαρχήν με επιτυχία στην ελληνική αγορά μέσω δικτύων λιανικής πώλησης. Όμως, ένα τέτοιο προϊόν ευρείας κατανάλωσης, που συνδυάζει όλους τους προαναφερόμενους βασικούς παράγοντες, έχει προοπτικές και για διεθνή «καριέρα». Ο διευθύνων σύμβουλος της Unibrain, κ. Γιώργος Ζαχόπουλος, διάλεξε να επικεντρωθεί στις αγορές του εξωτερικού.
Το iZak παρουσιάζεται ως ευρεσιτεχνία σε διεθνείς εκθέσεις υψηλής τεχνολογίας (CES, Computex, Cebit), και οι πρώτοι που αντιλαμβάνονται τις αρετές της ελληνικής ιδέας είναι οι Κινέζοι. Η προώθηση του προϊόντος είναι απλή αλλά αποτελεσματική.

Το iZak-ΙΙ

Όμως τα σχέδια της ελληνικής εταιρίας είναι ακόμα πιο φιλόδοξα... Με δεδομένη την τεράστια επιτυχία που γνωρίζει το iPod της Apple και όλοι οι συν-ανταγωνιστές του, αλλά και τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της υψηλής ευκρίνειας (high definition), το επιστημονικό δυναμικό της Unibrain σχεδίασε τη διάδοχο κατάσταση, το iZak-II.
Το iZak-II είναι μια πολυσυσκευή που μπορεί να δώσει στο χρήστη της άμεση πρόσβαση σε video υψηλής ευκρίνειας, ψηφιακή μουσική, φωτογραφίες και άλλα ψηφιακά δεδομένα, είτε χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο σκληρό δίσκο, είτε σε σύνδεση LAN με PC/Mac, ή - ακόμα πιο σημαντικό - σε σύνδεση με iPod, το οποίο προσαρμόζεται σε ειδική υποδοχή στο επάνω μέρος του.
Οι ευκολίες που παρέχει το νέο iZak-ΙΙ της Unibrain είναι εντυπωσιακές: είσοδοι USB2, HDMI, LAN, Digital Audio και A/V. Χάρη στο ειδικό λογισμικό που συνοδεύει τη συσκευή, ο χρήστης μπορεί πλέον να απολαύσει μια κινηματογραφική ταινία σε υπερυψηλή ανάλυση (high definition 1080p), αποθηκευμένη σε οποιοδήποτε iPod, σε ένα flash drive, ή στον ενσωματωμένο σκληρό δίσκο, και να χαρεί καινούργιες υπηρεσίες, όπως Video On Demand, WebTV και WebRadio χωρίς αναγκαστικά τη χρήση PC, με κατευθείαν σύνδεση στη γραμμή DSL.
Και όπως θα περίμενε κανείς, οι προοπτικές που ανοίγονται για την επιτυχία μιας τόσο πρωτοποριακής συσκευής είναι σαφώς μεγαλύτερες. Η παρουσίαση που έγινε πρόσφατα σε εκπροσώπους μεγάλων κατασκευαστικών εταιριών, στα πλαίσια του Consumer Electronics Show τον Ιανουάριο του 2007 στο Las Vegas δείχνει ότι η «καρδιά» του νέου iZak-II θα ρυθμίζει τον παλμό σε πολλές χιλιάδες νέες συσκευές.
Ποιος να τό 'λεγε, πως μια αμιγώς ελληνική εταιρία υψηλής τεχνολογίας θα κατάφερνε μια μέρα να πουλήσει ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο, μέσω Κίνας..

Πηγή: in.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις